Varastomyymälä avoinna, Etuhaankatu 5A2, 33720 Tampere, ti 10-16, ke 12-18, to 10-12. Tervetuloa!

Toivon sinulle kuplivan iloista elämää kasvien kanssa.



Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 2.4.2022 alkaen.

Verkkokauppa

Tmi Kasvikupla
Koivistonkylä
33820 Tampere

sari@kasvikupla.fi
www.kasvikupla.fi
3273583-7

Puh. 050-5122708

Kasvikuplan kanssa pääset viherkasvien valtakuntaan. Verkkokaupasta löydät tuotteet viherkasviharrastukseesi ja kodin sisustamiseen vihreydellä.

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluntarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan eli Kasvikuplaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

HUOM! Emme tarjoa itse suoraan laskua, vaan myös lasku-maksutavat tulevat palveluntarjoajiemme kautta. Huomaathan, että lasku-maksutavoissa on yleensä erillinen laskutuslisä, joka veloitetaan laskulla. Tutustuthan huolellisesti palveluntarjoajan laskutusehtoihin.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Tmi Kasvikupla
Koivistonkylä
33820 Tampere

sari@kasvikupla.fi
www.kasvikupla.fi
3273583-7


puh. 050-5122708

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Haluan ottaa ekologisuuden huomioon pakkaamisessa joten käytän mahdollisuuksien mukaan kierrätettyjä pakkausmateriaaleja.

Toimitusmaksut:

Pienimmät lähetykset (alle 250g) tulevat kirjeenä postilaatikkoosi 3.90€/kirje

Paketti postin noutopisteeseen tai automaattiin 6.90€/pkt

Kotipaketti joka toimitetaan kotiin asti klo 9-21 välillä 12.90€.

Yli 100€ tilauksissa ilmainen toimitus. Ilmainen toimitus koskee vain postipaketteja.

Toimitamme tuotteen Postin välityksellä mutta tarvittaessa voit kysyä muita toimitustapoja.

Voit valita myös noudon varastomyymälästä ti 10-16, ke 12-18, to 10-16.

Toimitustapojen muutoksissa ota yhteyttä sähköpostilla sari@kasvikupla.fi.

Toimitusaika

Lähetämme tilauksesi 1-3 arkipäivän kuluessa. Ilmoitamme mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Teillä on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja peruutusoikeus. Tuotteiden palautus on maksuton. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu.

Ilmoita palauttamisesta osoitteeseen sari@kasvikupla.fi etukäteen. Lähetän sinulle ohjeet palautuksen tekemiseen.

Palautuksen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne tuotteen palauttamisesta ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun sähköpostiosoitteeseen. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Kasvikupla ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).


Lahjakortti